19 februari

Idag var en riktig mysdag. Både jag och Robban var fulingar och stannade hemma... Sen när vi gick upp hade hans mamma börjat göra i ordning lite frukost, rostat bröd med marmelad och ost, och så drack jag te med. Sen var vi ute och gick också, och Robban hade självklart med sig videokameran.

192143-2

Det gick jättebra att byta mina jeans igår, jag fick ett par splajsans nya! Och så var jag och Robban inne på Lagerhause med, massa roliga grejer. Vi köpte ett supar-fia-med-knuff, haha!

Pratade med Mia för en stund med, och vi ska gå på ett step-up pass på Friskis imorrn, kul ska det bli! Hon är alltid lika rolig att prata med. Hon är så go'er. Haha, och så berättade hon att hon hade träffat våran Multimedia-lärare Torgny. Hela klassen skolkade efter lunchen på fredagen innan lovet, så hon trodde att han skulle vara arg, men han sa bara "hej". Mes. Haha! Fan vad taskiga vi är... Men kul ändå.

Robban har slutat snusa nu med. Jag är ûberstolt! Wihuuu!
Och så var han hur mysig som helst hela dagen igår, och idag med. *tycka om* Han är bara bäst! ♥

Kommentarer
Postat av: Älsklingen;)

Älskling, du är väl världens goaste människa, vi hade de ju helt underbart igår och idag;) Älskar dig snygging;)!

2007-02-19 @ 22:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback