15 maj

Det bidde inget besök hos farbror doktorn idag heller, jag fick min välförtjänta sömn istället. Ända fram till ett sov jag idag! Sen fick det bli frulle och filmtajm, Tjenare Kungen fick det bli idag. Gårdagens filmtittande bestod av Dirty Dancing, den är alltid bäst.

Idag har jag även fått tid för panik. Varför? Jo, jag tog mig en titt i kalendern, och såg att det är massor som ska vara färdigt nästa vecka. Bland annat så är det slutredovisning i Foto C, examinationsuppgiften i Historia A ska lämnas in, OCH vi har även muntligt nationellt prov i Svenska B. Verkligen upplyftande!


Please help me!!


Nåja, kanske lite bra musik kan få mig på andra tankar? Det är alltid en tröst i paniken... Så nu ska jag sätta på lite En Vouge med "Free your mind" och hoppas på att allt löser sig...

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback