8 maj

Snacka om sömnlös natt. Jag  låg och spelade Mario på mitt älskade DS ända fram till 01.00, jag kunde verkligen inte somna! Sedan när jag slutade spela låg jag och vred mig fram och tillbaka i nästan ytterligare en timma.

Nog för att morsan brukar ha dåligt morgonhumör, men idag tar hon priset. Jag fattar inte att hon kan bli så löjlig av småsaker! Orka.

Nu sitter vi här, jag, Mia och Sara, och Mia är i full gång med att berätta ingående om förr-förra helgens bravader... Haha! Vi har härlig religionslektion och har skickat iväg en massa mejl med frågor till olika hindu-föreningar, för vi ska nämligen göra en jämförelse mellan kristendom och hinduism. Oootroligt kul, verkligen.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback