Bara det svarta kvar

I fredags fick jag äntligen tag på ett Rolling Stones-linne! Men jag lyckades bara få tag på ett vitt, ville ju haft ett svart också... :( Men jag ska allt fortsätta rota inne på H&M även nu i veckan, hehe ;)

Ska åka till stan sen och träffa Pillan innan jobbet, det var allt ett bra tag sen :) Men om ett tag så kommer vi nog träffas ganska så väldigt ofta, hon har nämligen fått praktikplats på Harry's, kul! Hon bor ju i Svenljunga annars och pluggar på Tjörn och jag jobbar hela veckorna (och ibland på helgerna), så det är därför vi inte har möjlighet att träffas så ofta...

Förresten, idag vill jag laga nåt nyttigt! Jag vet bara inte vad... Jag är verkligen värdelös på att laga nyttig mat, det måste det bli ändring på! Tips?!

Nu ska jag gå iväg till närbutiken och hämta mitt paket med protein!


Just nu spelas:
Lars Winnerbäck - Min älskling har ett hjärta av snö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback