Rajtan tajtan eller ej, det är frågan det!

Ja, blir det rajtan tajtan ikväll, eller inte? Är mer sugen på rajtan tajtan än vad jag är på "ej" :P hehe
Vet dock inte när, var, eller med vilka... Vet heller inte om Robban vill ut, annars får jag ragga hem lite folk, kanske finns det nån som vill förgylla min kväll? ;)

Efter träningen idag gick jag och Linda en sväng på stan. Vi köpte nagellack, jag behövde verkligen nya! Sen skulle hon åka hem och hjälpa sin kära mor att handla, men jag stannade kvar en stun och gick in på JC för att tråna efter de där underbara svarta Replay jeansen... Jag bestämde mig för att prova dom, och jag blev KÄR!
Så dom var tvungna att bli mina ;) Och jag tyckte faktiskt att jag förtjända dom eftersom jag har gått ner hela 5 kilo ;)
Wiiihoooo! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback