Ullared & Babbel

Nu är jag hemma efter en lång och händelserik dag. Började på jobbet från 7.30-15.00, direkt efter det åkte jag, Åsa, Jenny, Heidi och Annica ner mot Ullared för att möta upp Lovisa och Elisabeth. Där gick vi och shoppade i ca 2,5 timme, sedan bar det av till Borås där vi hade bokat bord på Babbel.
Vi åt oss grymt mätta på deras underbara tapas, dock var servicen väldigt dålig ikväll!

Nåja, lite lön har man allt kvar, men nu gäller det att fördela ut resten ganska jämnt över månaden (vilket verkar vara den största utmaningen här i livet).

Robban är på väg hem, ska bli kul att se hur han reagerar på alla grejer som jag köpt till honom :) hihi...
Lägger kanske upp lite bilder under helgen på de plagg jag köpte, hittade några fina...

Läggdags? Natti på er iallafall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback