Avskedsfika för Lovisa

Nu har vi alla precis fikat här nere för att tacka av Lovisa. Tomt kommer det bli! Men jag hoppas att hon får det bra i Norge, tror det kommer gå riktigt bra ;)
Du får sitta och mysa med ditt thé och din choklad på kvällarna när det är lite kyligt, Lovisa ;)

Klockan fyra kommer syrran och farmor och hämtar mig här utanför jobbet, då ska vi hem till farmor och laga lite mat tillsammans. Det blir antingen tacos eller kräftor/räkor, gott vilket som tycker jag! Frågan är bara vilket vin vi ska ha...
Jaja, men vi ska i alla fall sova över där, och sen imorgon förmiddag så ska vi åka iväg och plocka svamp, och då ska även pappa följa med :)

Hoppas ni får en trevlig helg, för det ska jag ha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback