En cappuccino och en kanelbulle

Jag ska inte fika förrän efter fem idag, men ändå så har jag gått och tänkt på vad jag ska äta i flera timmar. Nu har jag kommit fram till att jag för tillfället är sugen på en cappuccino (godaste kaffet gör ju mamma i och för sig) och en kanelbulle. Men det hinner säkert ändra sig fler gånger ;)

Sen är jag stressad. För Robban kanske inte alls skulle tvätta idag, han kanske skulle iväg och spela badminton med några jobbarkompisar, och då måste jag hinna med att tvätta också! Gaaaah!

Tur i alla fall att vi köpte oss en torkställning i helgen, ifall det inte hinner torka...


Kommentarer
Postat av: Jakob (svar)

Svar till Madde: Jag vet inte, som jag skrev till en annan precis, det är svårt att välja nån/några, för att alla är bra på sitt egna vid, men elden, dom tomma stegen, du gamla fria nord, elden, hugger i sten, och måååånga fler! :D

Postat av: åsofski

guuuuuuuuuuuud vilken klump jag har i magen av DEG typ.. hehe. jäklar vad jag är mätt?! det är ju flera timmar sen vi fika. haha.

men myspys va de iaf :)

puss för du är bäst

2008-08-13 @ 21:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback