Fest!

Idag är det fest i Olsfors som står på schemat! Det är Terese, Bella och Pernilla som fyller 20 allihopa! Det är dock ingen vanlig fest, utan man ska vara utklädd till antingen hippie eller emo. Jag hade tänkt vara hippie först, men då hade jag fått köpa en massa grejer så det fick bli emo istället :P Känns lite lättare, bara att klä sig i svart och tupera håret och sminka sig massa med kajal! Haha! Det kommer nog allt bli en syn det ;)

Tidigare idag så fotade jag mormor och Lasse. Dom vigde sig i Stadshuset idag, och så ville de ha några minnesfoton, och det fixade självklart jag ;)

Nä, nu får jag börja med sminkningen, det kommer nog ta sin tid :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla gärna in min blogg:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback