God morgon!

Jag känner mig verkligen mer sovande än vaken idag... Jag blir dö'trött av detta jäkla regnandet! Det har ju hållt på i ett helt dygn nu...
Och jag längtar redan hem... Jag vill bara ta på mig min nya myströja, leggings och raggsockar, och bara gosa ner mig i en filt framför teven.

Jag har kommit på en grej som jag måste köpa! SATC-boxen! Alltså skolådan. Perfekt att ha sådana här dagar när regnet bara pissar ner.

Jag var hos mamma och pappa och hälsade på igår. Dom har börjat måla om i vardagsrummet! Det var på tiden. ;)
Gud vad det är mysigt att åka hem, och hundarna blir överlyckliga och bara kastar sig över en :)

Bläää, nu börjar jag jobba om 3 minuter... Det är alltså 9 timmar och 3 minuter kvar tills jag får gå hem, gaaaaaah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback