Hårinpackning

Nu sitter jag här, med en "turban" på huvudet, och hårinpackning i håret. Jag fattar verkligen inte hur, men efter varje gång jag har tvättat håret så är allt en enda stor tova. Och då har jag ändå ööööööst i balsam. Plus att jag gör hårinpackning med jämna mellanrum.
Nä, jag får helt enkelt göra mig av med mina blonda slingor, det är säkerligen deras fel. Jag får bli helbrunett igen. Typ chokladbrun. Håret blir så himla glansigt och fint när man färgar det brunt tycker jag.
Det blir nog en omfärgning ganska snart skulle jag tro. Brunt är trots allt min "höstfärg". Eller ja, jag är ju helbrunett alla dagar på året förutom på sommaren då jag brukar göra ljusa slingor förstås.

Just det! När jag var i stan i jakt på gummistövlar halkade jag in på Lindex (bara sådär) och hittade denna lila oversize t-shirten. Jag tänker mig lite "slappig" klädsel, med leggings och tygskor eller ballerinas till. Och en kofta eller skinnjackan. Nåja, smaken är ju som röven är klöven.


Nu är det dags att skölja ur hårinpackningen, så det blir go'natt och ajöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback