Någon som provat i.d smink?

Sitter här och funderar på smink. Mineralsmink då alltså. Jag har hört att det ska vara så himla bra, men det bästa för min del vore ju att få höra från någon som har/har haft liknande problem som jag har. Jag har haft dålig och "oren" hy (glansig och finnig) sedan jag var tolv år. Det blir åtta år i år. Och det är jääävligt länge.
Jag har provat alla apotekets produkter, Proactive, Herbalife, Nivea, Loréal och många många fler. Men vad jag har lärt mig är att det inte alltid är rengöringen som är problemet. Jag har alltid varit noga med att rengöra min hy morgon och kväll. Så jag tänkte att felet kanske ligger i det smink som jag använder?

Någon som har provat i.d smink och tycker att det har gett resultat? Det är ju inte det billigaste så det vore ju inte så roligt för plånkan om man slänger ut en massa pengar och det sen inte är bra...

Kommentarer
Postat av: thkl

choklad???

2008-08-13 @ 20:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback