Shit i jävla helvete...

Jag har funderat i typ två veckor nu... Jag är grymt törstig heeeela tiden. Jag har alltid en vattenflaska på jobbet, och det verkar inte spela någon roll hur mycket jag dricker, det avtar ändå inte!
Diabetes, ekar i mitt huvud.

Men, jag tycker ändå inte att man ska lite på bara ett symptom, så jag
googlade för läsa mer om symptom för diabetes.
Och nu har jag beslutat mig för att ringa och boka en tid för provtagning.
Hjälp?



Symptom på diabetes

ci Obefogad och överdriven trötthet.

ci Humörsvängningar, snabbt uppblossande ilska och irritation, (som ibland då skylls på tröttheten). (jag haft hemska humörsvängningar i typ 2år, och jag har ingen aning om varför...)

ci Törst och därmed ett ökat toalettspringande.

ci Diabetes är lömskt så till vida att det inte framkallar någon som helst smärta.

Det värsta av allt är att allt stämmer in på mig. Behöver jag bli orolig då?


Kommentarer
Postat av: Madde

gå och gör en koll! om det är diabetes kan du juh dö om du inte får insulin :O kolla dig kolla dig innan jag blir orolig haha



jag kör med 3 bara (a) ska börja med 4 nu hahaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback