Tisdag

Jag är bra trött just nu, jag har stått och stekt alla kantareller och lagat mat fram till nu... Fast egentligen är det ganska avslappnande, har ni tänkt på det? Man kan stå helt i egna tankar (eftersom du inte behöver vara rädd att någon stör dig, för då kan de ju bli tvungna att hjälpa till...) och planera vad man ska göra nästa dag eller som jag, fundera ut hur jag vill ändra om i bloggen och lite annat smått och gott.

I början, eller för ett tag sedan, körde jag alltid en "dagens". Nu gör ju alla andra det så egentligen kanske det inte vore så roligt att börja med det igen, men ändå så kan det vara som en bra sammanfattning av dagen, eller hur?
Jag tror att jag ska sitta och klura på vilka "dagens" det ska vara, så får vi se hur det blir helt enkelt :)

Just det, igår var jag ju ledig, och eftersom det var löning blev det en hel del shopping ;) (till min stora förtjusning såklart, och till Robbans förtvivlan, haha!)
Det var bland annat utförsäljning på Nelly här i Borås (hittade en del fynd, t.ex. ett par rosa pumps för 20kr). Sedan har jag även varit på jakt efter ett bra shampo/balsam och det slutade med att jag köpte från Joico, hoppas det funkar bra!


Såg även att jag kan stryka en del grejer från
min gamla lista

M a d d e  b e h ö v e r :
- Hårspray!
- Nya träningslinnen/t-shirts
- Ny foundation (mineralfoundation från i.d. förmodligen)
- Nåt bra shampo/balsam (tänkte prova Redken, ska vara bra?)
- Nya linser (tråkigt att lägga pengar på...)
- Underkläder (Gina, here I come!)

M a d d e  v i l l  h a :
- Sex and the city-skolådan (vad ska man annars göra i höst?!)
- Dansmatta till PS3:an
- Jeans m. hög midja från Cubus
- "Höst"-stövlar
- Nya toppar! (rent allmänt, hatar alla som finns i garderoben för tillfället)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback