Torsdag

Jag hade ingen lunch med mig till jobbet idag så jag tänkte gå bort och handla en sallad på caféet. Väl där tänkte jag även "lyxa till det" med en loka till maten. En av färgerna på flaskorna sticker ut och jag har inte sett den förut. Det var en ny sort, jordgubb/guava!
Mycket smakrik, men jag vet inte om den var god? Personligen tycker jag att det behövs en massa iiiiis till!




Efter jobbet var jag tvungen att sticka en sväng till Knalleland och hämta ut min telefon som varit på lagning. Istället för att få tillbaka den gamla så fick jag en splajsans ny! ;) Inte alls dumt!

Och när jag kom hem visste min älskling preciiiis vad jag behövde <3



Kommentarer
Postat av: åsof

åååååååh choklad :D mmmMMMmmmMMMmmmm

2008-08-15 @ 11:43:18
Postat av: Madde

svar: haha åsof då, har du inget att göra på din semester? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback