Dagens...

I brist på annat att skriva om så kör vi en liten sammafattning i form av en "dagens":

Dagens tillstånd: Hmm... haha, får man svara "vet inte"?
Dagens borde: Jag har diskat, pluggat och fixat matlåda, så är nog rätt nöjd ;)
Dagens shopping: Haha en krydda, tråkigt nog!
Dagens frisyr: Utsläppt, dock lite för platt för min smak
Dagens parfym: Får tyvärr inte ha parfym på jobbet : /
Dagens i-landsprobem: Jaa... för långa naglar kanske? haha! :D
Dagens klädsel: Ganska basic med svartja jeans och svart tee och färgglad scarf
Dagens planer: -
Dagens "vill ha": Haha, definitivt mer pengar!
Dagens fundering: "Hur många dagar är det kvar till nästa lön?"
Dagens behov: Massage, och det har jag fått ;)
Dagens "vill helst slippa": Ställa väckarklockan?
Dagens bästa: Att Jenny extrajobbar hos oss!
Dagens mat: Kyckling med sallad och currydressing (hemmagjort)
Dagens låt: Rolling Stones - Beast of burden

Kommentarer
Postat av: Anki

jag snor din lita =P

Postat av: asa

vilken dalig uppdatering du gor!! nu nar ja val ar inne =)

allt bra?/

2009-01-04 @ 14:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback