Dagens...

Dagens tillstånd: Bättre, men ja, fortfarande bakis.
Dagens borde: Ojoj, vika all tvätt kanske?
Dagens shopping: Bara tråkiga grejer, mat och sånt... morötter.
Dagens frisyr: Halvflötig "boll". Jag är bakis, ok? ;P
Dagens parfym: Den rosa Lacoste.
Dagens i-landsprobem: Ätit för mycket?
Dagens klädsel: Har bytt ungefär 3 ggr, men mina rosa raggsockar har jag haft på mig hela dagen i alla fall ;)
Dagens planer: -
Dagens "vill ha": Vill alltid ha mer pengar... Men en nya lägenhet går också bra ;)
Dagens fundering: Ska jag duscha ikväll eller i morgon bitti?
Dagens behov: Jag skulle "behöva" vara ledig imorrn... Kommer förmodligen vara helt totalt död...
Dagens "vill helst slippa": Ooh, kan inte nån vänlig själ komma hit och vika min tvätt?
Dagens bästa: Mmm tacos!
Dagens mat: Samma!
Dagens låt: ACDC - Rock n Roll Train


Kommentarer
Postat av: ass

ojoj va de hander grejjer pa din blogg ;) de gillar ja.. hehe har heidi a andreas redan fatt iordning pa jhuset? de va snabba puckar maste jag saga! ska forsoka lagga ut lite bilder nu. puss a kram

2008-12-29 @ 10:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback