Söndag - riktig segisdag...

Jag kom hem för ungefär en timma sedan, sov över hos mamma och pappa inatt. Jag kände att jag behövde umgås lite med dom, och träffa hundarna!

Vi var hemma hos morfar och Irja igår kväll också, och som vanligt var det en gigantisk buffé med mat, denna gång var det underbar julmat. Snacka om att jag var proppmätt! Och det var kul att träffa alla mostrar och kusiner och framför allt morfar och Irja som jag inte träffar så ofta.

Och i fredags var ju jag, Robban, Wille och Terese i Danmark, Fredrikshamn. Det blev en lyckad resa, om man bortser från hemresan, men det är en lång historia, och jag ska göra den kort nån gång och visa lite bilder...

Nu ska jag fixa i ordning adventsljusstaken ordentligt (nej, jag har inte gjort det ännu...), har inte haft några bra ljus och ingen mossa förrän nu...

Kommentarer
Postat av: asof

aaah efter typ 10 forsok sa funkar de att kommentera! hihi. hur ar allt dar hemma? du far forsoka att uppdatera so gott som du kan har sa att ja kan halla lite kolla pa de sa kanns de inte som att du ar fullt sa langt borta ! ne nu ska ja springa bort till rummet medans det inte regnar ?! JAG VILL HA SOOOOOL men neej da bara regn regn regn. saknar dej , halsa robban

2008-12-08 @ 11:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback