Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag. En del hatar denna dag, en del älskar den. Jag hör definitivt till de som älskar den! En hel dag att bara mysa med den man älskar mest av allt. Kan det bli bättre? Inte enligt min mening.
Speciellt inte om man får dyra chokladpraliner och tre fina rosor av sin älskling! Snacka om att han överraskade rejält idag!

Jag hade köpt en godispåse på JamJam med lite smått och gott i till Robban, plus att jag köpte små gulliga hjärtbakelser på Lulus Konditori som vi hade till efterrätt. Inte alls dumt!

Imorgon ska Åsa och Jenny komma hit efter jobbet, vi ska göra tacos och kolla på Let's Dance. Lite vin och en och annan Rosa Pantern blir säkerligen också!
Så egentligen borde jag börja städa lite... Det ser ut som ett bombnedslag här hemma just nu...




image16

Kommentarer
Postat av: bea

hatar också alla hjärtans dag, men chokladen e go


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback