Lugnet efter stormen

Snacka om att det går i vågor här på jobbet! Det finns aldrig något mellanting, antingen är det skitstressigt hela tiden, eller så är det hur lugnt som helst. Skulle vara skönt om det fanns någon balans... Men så är det inte om man jobbar på ett sjukhusapotek. Men det är roligt också!

Efter jobbet ska jag övervinna garberobskrisen tänkte jag, hihi. Tänk att det kan vara så roligt att köpa kläder! Dyrt nöje dock... Men iallafall, det jag behöver köpa idag är något snyggt att ha på mig imorrn kväll, då ska det komma hem lite brudar till mig och dricka lite drinkar och så nämligen. Egentligen är jag sugen på något färgglatt. Funderar på om jag ska kika efter någon snygg top att ha tillsammans med de svarta shortsen jag köpte tidigare i veckan...
Tyvärr brukar det dock vara så att när man väl har en idé i huvudet så hittar man ingenting. Så brukar det vara för mig i varje fall.

Sen måste jag städa också. Och slänga en massa glas. Och laga mat. Och vika tvätt. Rolig kväll jag kommer ha, haha! Men med lite hjälp från Robban så går det nog bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback