Promenad?

Man kanske skulle pallra sig ut en sväng efter jobbet idag? Det är ju sol och allt... Får se om jag lyckas släpa med Robban ut kanske... Haha, förmodligen inte!

Kul att jag har hostat i över två veckor nu... Och ingen medicin får jag, för min läkare vill inte skriva ut någon, "det får gå över av sig självt, drick något varmt". Yeah right, som om det inte är det jag har gjort. Har tillochmed knarkat i mig en massa alvedon och noskapin tabletter, inte ens det hjälper. Då tycker jag att jag faktiskt kunde få någon go' hostmedicin, typ cocillana eller mollipect eller nåt (arbetsskada att kunna alla namnen :D).

Hungrig är jag också, så här på eftermiddagskvisten. Får bli en guleböj (som Heidi skulle ha sagt :D) eller en kiwi eller nåt annat mumsigt.
Till middag blir det kyckling och hemmagjorda klyftpotatisar + champinjoner + paprika, mums!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Heeej! Vad fint du har det här.. :)
Känner igen den där arbetsskadan.. :p
hoppas hostan går över snart! kram kraaaam

Postat av: Madde

Tackar :)
haha jaa, man kommer ihåg alla namn på preparaten vare sig man vill eller inte :D

2008-02-14 @ 10:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback