*puh*

Äntligen kan man pusta ut... Har verkligen varit fullt ös hela dagen idag! Jobbat, sprungit på stan, bolaget, städa och nu sist, fixa kvällsmat. Nästan allt är färdigt tills imorrn, känns skönt.
Ska bara till stan en sväng innan jag börjar jobba imorrn, måste köpa innersulor till mina pumps annars kommer jag tappa dom när vi röjer på stan imorrn kväll! Vore inget vidare :P

Jag var ju bara tvungen att be Robban köpa Likör 43 till mig idag med, jag ska ju självklart blanda Rosa Pantern imorrn ;) Mumsigt full i bibblan!

Nä, nu ska jag vika lite kläder innan det är bedtime, natti!

Kommentarer
Postat av: Liinda

På tal om något heelt annat, så var jag inne och tittade på bokrean på CDON. Görbilligt!
och dessutom finns den boken till försäljning som jag pratade om, som jag har läst färdigt nu. Den var verkligen jättebra! : )
Gå in och titta nu!

pÖsS

2008-02-28 @ 21:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback