Sammanfattningsvis så...

...kan man säga att jag inte skrivit på ett tag. Kan bero på att jag har haft fullt upp i helgen, och när jag väl var sugen på att skriva så kom jag på att datorn var i Gesebol utanför Olsfors. Då kan man givetvis fråga sig vad fan den gör där? Jo, Robban var iväg på lan fredag till lördag, och då fick jag vackert klara mig utan dator, trots mina svåra abstinensbesvär.

Fredagskvällen började bra, Åsa och Jenny kom hem till mig, vi gjorde tacos och kollade på Let's Dance. Och käkade godis. Fy på mig.
När de sedan gick hem vid elva, tänkte jag dra fram Guitar Hero 3 och lira lite i min ensamhet. Jag letar febrilt efter skivan, men hittar den inte. Ringer Robban. "VART FAN ÄR DEN?!"
Då hade han fått med sig den med sina andra Xbox spel... Snacka om att jag blev besviken, så jag gick och la mig.

Lördagsmorgonen började inte alls speciellt kul. För det första vaknade jag ensam, för det andra vaknade jag till att grannarna snett under bråkade som fan.
På kvällen kom iallafall Wille och Terese upp till oss och vi bänkade oss framför teven och Melodifestivalen. För första gången på flera år var jag glad när jag kollade på Melodifestivalen. För första gången går rätt låtar vidare till final! Favoriterna var utan tvekan Rongedala. Härligt att Carola bara kom till andra chansen, då kanske hennes ego inte är lika uppblåst sedan.

Söndagen var som alla andra söndagar... Man vet aldrig vad man ska göra. Man vet aldrig vad man ska äta. Man vet aldrig vilken film man ska titta på. Ochsåvidare.

Och nu har vi kommit fram ända till tisdag. Jag jobbar kväll och slutar klockan sju. Känner mig inte alls peppad för det. Men det är bara att bita ihop, för har jag tur, så är maten färdig när jag kommer hem. Hade inte varit alls dumt!

Kommentarer
Postat av: Malin

fin header =)

Postat av: Jessica

Kolla in min blogg! :)

www.pessicaz.blogg.se

2008-02-19 @ 17:03:22
URL: http://www.pessicaz.blogg.se
Postat av: Malin

Nämen vad rolgit att du med tittade in =) haha. Ja jag vet, jag hoppas verkligen att jag kommer kunna ta tummen ur röven och träna .. jag är bra på att skjuta upp träning =)

2008-02-19 @ 21:41:18
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback