Utbildning

Min dag har bestått av grupparbeten, lekar och uppgifter. Ungefär allt jag hatar, på samma gång, great!
Okej, riktigt så hemskt kanske det inte var, men det var inte så himla kul heller. Jag var alltså på utbildning via jobbet idag. VIBK= VårdInriktatBasKörkort.
Snacka om att det låter seriöst! Personligen tyckte jag att det kändes ganska flummigt... Kan iochförsig ha att göra med att jag inte orkade engagera mig till hundra procent heller. Jag lyckades åtminstone ta mig igenom dagen.
Blev lite besviken på eftermiddagsfikat dock. Det serverades wienerbröd till kaffet. (hur kan jag bli besviken på det?)
Jo, jag äter inte sånt på veckorna, och jag var grymt hungrig, så jag var tvungen att springa bort till cafeét och köpa ett äpple. Duktigt tycker jag!

Istället för att sitta här borde jag egentligen ta tag i städningen. Tycker inte det var längesen jag skrev att det behövdes städa? Eller? Vi är väl helt enkelt världsmästare på att stöka ner...
Anledningen till att vi måste städa denna gång är att syrran ska ha "Herbalife party" här hemma imorgon kväll. Då måste allt vara på tipp topp! Plus att det kan vara skönt att inte bo på en soptipp för omväxlingens skull.

Kom precis på att jag fortfarande inte kommit på någon bra present till min faster. Men vad tusan ger man en 53-åring som redan har allt? Help me out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback