Äntligen fredag!

Nu har jag precis kommit till jobbet, härligt med en regning fredagsmorgon... eller inte. Börjar om tio minuter, och så slutar jag fem idag... Jag är redan trött, så jag vet inte hur det är tänkt att jag ska orka med dagen...

Och Robban, han ligger och sover nu, precis som han har gjort resten av veckan. Jag hade lätt kunnat ha fyra veckors semester till nu! Jag frågade chefen men hon sa nej konstigt nog :/ haha!

Idag känner jag bara för att ta det lugnt, Robbans mamma ville tydligen att alla bröder med flickvänner skulle komma hem till dom ikväll, men jag tror varken att jag har lust eller ork. Vi får se helt enkelt...
Nu är det snart morgonsamling, so I'd better be going!


Kommentarer
Postat av: åsof

woohooo.

hur är jobbet utan åsof?

tänkte bara höra om du e festas sugen imorn?

my place. ^^

2008-07-18 @ 14:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback