Bakat

Några få kanske har undrat vart jag har tagit vägen? Jag vet att jag uppdaterade ovanligt flitigt under min semester och så, men nu i helgen så hade jag först och främst min 20års fest (bilder kommer), sedan blev jag självfallet superduper-bakis och gjorde inte många knop under söndagen heller.
Och idag, ja, det var min första arbetsdag. Så jag har börjat med mitt "normala" liv igen. Robban har semester denna veckan också. Jobbigt att gå upp medans han ligger kvar och göttar sig :(

Nåja, lite käk fick jag allt av Robban när jag kom hem, sedan speladevi Yatzy (har typ blivit beroende av det nu, haha!) och sedan bakade jag en himla massa! :D
Anledningen till att jag bakade så mycket var för att jag fick ett helt underbart kakfat med två våningar från JellyBean av mina jobbarkompisar i födelsedagspresent, och jag måste ju självklart ha något att förgylla det med!

Nog om detta, nu är det banne mig läggdags! (och dags att kolla på lite Scrubs...)


   

Kommentarer
Postat av: åsofski

kakorna ser goooda ut. yam yam.



visst har vi det roligt på jobbet..som fredrik nyss sa "här lyser flitens lampa" haha

2008-07-15 @ 15:30:59
Postat av: thkl

å vad det är skönt med semester, skönt att höra att flitens lampa lyser! Tack för senast! Hoppas ni hade det underbart superbra på krogen och dansade hela natten lång. Kakorna ser väldigt goda ut!

2008-07-15 @ 17:40:25
Postat av: Johanna

Ser gott ut det där :)

Hur är det med dig? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback