Coffee time

Sitter här i "sängen" (vi har flyttat ut madrassen till vardagsrummet, blir lite svalare för oss att sova då) och väntar på att kaffet ska bli färdigt. Jag har verkligen längtat efter kaffe idag, inte ofta jag gör det, men när jag väl gör det så måste jag ha kaffe! Fast så är det med allt jag blir sugen på. Till exempel här om veckan blev jag dundersugen på Marabou Digestive, och Robban skulle ändå iväg och köpa snus, så han skulle köpa en till mig. Han kommer hem med en Schweizernöt istället. Gott är ju det med, men det var ju inte Digestive! Så jag var sugen på det i flera dagar, och när jag väl tänkte att nu ska jag köpa en, så var den självklart slut.

Imorgon ska vi nog gå på bio, vi vet inte vilken ännu, men jag är sugen på Batman, Sex and the city, Narnia och Arkiv X (om den har kommit ut ännu?).

Nu är kaffet färdigt, så nu ska mumsa muffinsar och sörpla kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback