Ett roligt test!

Nej, jag har inte gått och lagt mig ännu, jag fastnade vid datorn i vanlig ordning, men efter detta måste jag sova! Hittde ett roligt test som jag var tvungen att prova!

Maddes personlighetstyp:

Varmhjärtade, noggranna och populära. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfulla. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra. Behöver uppmuntran för att må bra. Välutvecklat sinne för form och funktion.


Kärriärer som skulle kunna passa Madde:

Sjuksköterskor, lärare, administratörer, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, präster, kontorsansvariga, personalvetare, socialarbetare, ekonomibiträden, redovisningsansvariga, tandsköterskor, hemmafruar/hemmamän, receptionister, religionslärare, talpedagoger.

Jag tycker att beskrivningen av personlighetstypen stämmer väldigt bra, men karriärerna stämmer verkligen inte!
Kul grej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback