Jävla djurplågare!

Idag blev jag verkligen förbannad!

Jag och Robban drog en sväng till Knalleland efter jobbet, och efter ett ex antal affärer kände vi att det var dags att dra sig hemåt. Vi går över parkeringen och hör hundskall. Jag kollar mig omkring och ser två små hundar i en bil. Totalt inlåsta. Inte ett enda jävlaste fönster var öppet.
Ändå har detta uppmärksammats i media väldigt mycket. Hur jävla pantad får man lov att vara egentligen?
Jag ringde iallafall polisen, och de var hur trevliga som helst! Dom sa att dom skulle se om det fanns nån bil ledig, så jag och Robban ställde oss en bit bort och väntade. Även om det inte skulle komma någon bil så ville jag ta ett snack med den som behandlar sina hundar på det viset.

Vi väntade i över en halvtimma. Det kom aldrig nån polisbil. Vi var tvungna att dra oss hemåt egentligen, så jag traskade bort till bussen och Robban skulle trampa iväg på cykeln.
Vad jag inte visste var att Robban stannade kvar ännu en stund, och såg att det kom utspringandes en kärringjävel i 50-årsåldern och sa "Jävlar!". Förmodligen hade hon fått ett samtal från farbror Polis.

Hoppas hon fick världens jävla böter! Det borde man väl få om man plågar sina djur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback