Söndag

Nu kom vi precis hem från Wille, vi skulle egentligen bara dit och hälsa på igår, men sen så började vi dricka öl och käka glass, så vi sov över :) Stackars Wille skulle upp och jobba vid 7 bara... Men sen när han kom hem vid elva så käkade vi frulle och kikade på tv :)
Det mest underbara med hela kvällen igår var att det var Scrubs-maraton på 6:an! Finns nog ingen bättre serie!

Just det ja, glassen som vi åt, vi köpte sån där Sia-glass. Min absoluta favorit är ju chokladglassen, men jag blev nyfiken på Violglassen och den var riktigt god faktiskt! Smakar precis som dom där violtabletterna som finns i tablettaskar ni vet :)

Nu tänkte jag fylla på med lite ny fräsch musik i iTunes bibblan, men jag vet inte riktigt vad ännu, nån som har nåt bra förslag?

(bilder från sia.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback