Blame the weather?

Ja, man får väl lov att skylla den dåliga uppdateringen senste veckan på vädret som alla andra :P Men visst har det väl varit underbart?! Synd bara att det redan har vänt :P Men jag ska inte klaga, jag hoppas bara att jag får lika fint väder på min semester... Och tänk, jag går på semester redan på fredag, sen är jag ledig i fyra veckor! Härligt!

Helgen som var spenderade vi mest i solen. Vi åkte till ett ställe som kallas "Skalle" (har ingen aning om varför) utanför Fristad, och det var över förväntningarna. Det var ändå gott om plats trots att det var så fint väder, och vattnet var härligt! Jag ser fram emot fler sådana helger ;)

Robban har fortfarande inte lagt in sina bilder från mobilen, som jag skrev för ett tag sen, och nu har han somnat i soffan så han lär ju knappast göra det nu heller :P
Haha nåja, det kommer, det kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback