Igår

Igår hade jag ju kalas för släkten, vilken pärs! Fixa käk och fika till typ 25 pers är inte så himla lätt... Men jag klarade det! Allt räckte, det blev tillochmed över... Hellre det iallafall :)

Jag fick riktigt fina presenter, en hårtork (verkligen välbehövligt!!) av mamma och pappa, ett jättefint silver armband (som jag hade kollat ut själv) från Faith av Anita m familj, presentkort på 1400kr(!) hosPetras Skönhetsvård av syrran, Tom och farmor, jättefina grejer från Cult av Mattias och Cicci och lite blommer med mera! Tack!

(Lägg även märke till att jag och Linnéa har i princip likadana tees, bara att min är en lång variant, och att det är olika färger då ;P )


   


   



Sedan blev det även oplanerad förfest här hemma. Det var jag, Robban, Cicci, Mattias, Hanna, Johanna och Nina. Riktigt kul var det!

Robban fick för sig att raka av sig allt hår också... Mindre kul tyckte jag, eftersom han passar bättre i lite "frisyr", plus att han hade lovat att behålla håret till Stockholm... Men men...


     


 


Kommentarer
Postat av: Nina

Hej! vad kul att du också har en blogg, love it!

Snygga kort! Nu har jag lagt upp en del ifrån lördags, belv en hel del roliga bilder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback