Måndag

Nu ska här vikas tvätt, städas, diskas och packas för fulla muggar! Alltid gött att ha lägenheten städad när man kommer hem från en resa tycker jag :)
Får väl bara hoppas att Robban kommer hem ganska snart, han skulle hjälpa Mange och flytta idag, så det börjar bli lite stressigt... Vi ska nämligen åka runt fyra imorrn bitti och då måste vi verkligen lägga oss i tid. Annars orkar vi ju inte gå på Gröna Lund och allsång på Skansen ;)

Nåja, det får allt bli lite go musik under tiden, annars kan jag inte städa!

Kommentarer
Postat av: Johanna

God Morgon!

Så du hade också blogg :) Bilderna ja... jag är så seg, ska göra ett inlägg efter frukosten med dem! Har grejat lite i photoshop, ändra ögonfärg, tyckte jag var roligt hehe!

Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback