Min födelsedag

Yes, min födelsedag började på Gekås i Ullared, som vi svängde förbi innan vi skulle hem från Varberg. Sedan kom mormor och Lasse hit på en fika, och för att fira mig, jag fick 500kr som ska spenderas i Stockholm nu i veckan ;)

Sedan hade vi även bestämt med Mattias och Cicci att vi skulle ut och äta Georges senare på kvällen, vi drack gott vin och åt gudomlig mat! Jag fattar inte att dom lyckas varenda gång!
Klockan var ju bara barnet när vi hade käkat färdigt, så vi drog till Harrys och kollade fotboll. Eller ja, Robban och Mattias kollade på fotboll, Cicci och jag drack drinkar ;) hehe
"Hej, jag skulle vilja en o-r-g-a-s-m!" ,"4 eller 6?" moaaaahahahaaaa



   


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback