Ska vi kalla det semester?

Nja, tveksamt. Fast i måndags i och för sig, då hade jag faktiskt semester. Men igår så tvättade jag verkligen allt som gick att tvätta, detta innebar att jag var tvungen att pallra mig upp 06.30 för att sortera tvätten, och sedan hålla på ända fram till 13.00. Härligt, inte sant?

Och idag, sov jag visserligen till 11.30, MEN jag tog också hand om monsterdisken i köket, plus att jag röjde av lite här och där...

Jag är ganska nyss hemkommen från fotbollstittande på Pulsen med jobbet, sammanfattningsvis= kul sällskap, skitmatch.

Imorgon vet jag med all säkerhet hur min dag ska börja. Det börjar med att jag går upp ca 09.00-09.30, och gör i ordning min frukost. När frukosten sedan är färdig kommer jag till min stora fasa se alla ölburkar och allt skräp som Robban och hans kompisar lämnat på bordet. Då måste jag först svära en hel del och röja en hel del innan jag kan avnjuta min frukost och läsa BT. Låter kul va? *ähum* eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback