Allt går i ett!

Jag kan verkligen inte klaga på att jag inte har haft något att göra idag! Jag var ju på Friskis idag, och skulle gå på ett step-pass, trodde jag. Men instruktören som skulle ha passet var sjuk, så det fick bli ett bräd-pass istället, mycket tråkigare! Snacka om att jag blev besviken!

Iallafall efter det gjorde jag och Linda oss i ordning snabbt som bara den och drog ner till stan för att köpa Saras present. Hittade dock ingen där, så vi begav oss till Knalleland, och hittade en sketabra present! Blir kanske en bild på den ikväll :)

Jag lyckades även fynda en live-cd med Rolling Stones som jag har lyssnat på ända sen jag kom hem. Och här sitter jag nu, med nymålade naglar och färg i håret. För första gången färgade jag håret helt på egen hand. Det var inte så svårt som jag trodde att det skulle vara, men jag kanske inte ska säga för mycket innan jag har sett resultatet haha :P

Nu ska färgen sköljas ur!

Just nu spelas:
Rongedal - Just a minute


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback