Onsdag

*puh* nu är andra omgången tvätt igång där nere i källaren, fullt ös har det varit ända sedan jag kom hem. Vi måste städa litegrann sedan med, Robbans kusse ska komma hit imorgon så det får väl ändå se någorlunda ut.

Jag var duktig och gick hem från jobbet idag med :) Härligt när det var kallt och soligt :)

Och igår, då hade jag tänkt köpa massa nya härliga kläder, men jag hittade inte alls mycket som föll mig i smaken... Det fick bli snygga underkläder från Cubus (lägger upp bild sedan) och en ny mascara, plus en ny lampa till sovrummet. Inte så pjåkigt iochförsig, men jag ville haft nya kläder :(
Får ta och köpa nåt nytt tills på lördag, då ska jag + några från jobbet kolla på Stephan och hans band när dom spelar på Sand's, ska bli kul! :)
Kom dit vett'ja!

Just nu spelas:
Lars Winnerbäck -  Elegi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback