Orka

Festen i fredags blev till femtio procent lyckad. Varför? Hälften drack, hälften inte, hälften hängde med ut, hälften inte. Därav, femtio procent.
Nåja, jag hade iallafall jädrigt kul! Tack Åsof, Linda och Bella för en rolig kväll på Harrys!

Igår var jag inte på humör för nånting, har jag inte varit idag heller. Känner mig lite deppig för tillfället. Det började i måndags eller tisdags natt när jag drömde om Sally. Det kändes som att hon fortfarande levde sen när jag vaknade. Men sen när jag kom på att det bara var en dröm blev jag förkrossad. Så har jag känt mig hela veckan. Det kanske inte syns utanpå, men inombords känns det för jävligt. Och för att pina mig själv ännu mer gick jag igenom en massa foton, ända från 1999 och fram till i år. Tänk vad länge hon fanns i mitt liv. Helt sjukt att hon är borta, kan fortfarande inte fatta det.

Så, just nu sitter jag här på jobbet med världens spränghuvudvärk, och det enda jag kan tänka på är att få åka hem och bara glo på en film och ta det lugnt. Ta mig hem någon?

Just nu spelas:
Rolling Stones - Look what the cat dragged in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback