Pinsamt

Innan jobbet idag så skulle jag gå och handla påskgodis som vi alla ska ha på jobbet under påskhelgen. Vi är ju trots allt ca 50-60 personer så då behövs det ju en del godis va... Jag gick iallafall till Videomix (bytt namn till "Hemmakväll"??) och började sleva i lite olika godissorter. Jag insåg att det kommer bli en jädrans massa godis, så jag fick hämta två stora påsar till. Personalen kollar dock lite konstigt på mig, när jag kommer och ska väga alltihopa så jag var ju tvungen att säga "Ja, vi är ju 60 personer på jobbet så det kan ju behövas en del, haha!" "Oj jävlar 60 pers?". Pinsamt...

Jaja, Åsa fick sig ett gott skratt sen när jag berättade iallafall, och jag ska också passa på att säga att jag var en duktig flicka och åt inte en enda godis! *stolt*

Nåja, ska bli skönt när denna dagen är slut, jag kan inte fatta att jag är så grymt trött hela tiden! Har somnat stenhårt i soffan tre kvällar i rad, och i kväll känns det som att det kan bli en fjärde...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback