I fredags...

Jag måste bara säga att filmen vi såg i fredags, "What happens in Vegas", var grymt bra! Jag hade egentligen inga förväntningar så, men jag tänkte ju att den säkert skulla vara rolig, och det var den ju! Satt och skrattade nästan oavbrutet, haha! Fast Cicci hon var väldigt blödig av sig och grät nästan en hel flod :D

Och så var vi på 23-års och 21-års fest igår för Hanna och Erika, mycket lyckat tjejer! Det blev mycket vin och en och annan öl ;) Jag och Robban drog även snabb sväng till stan och Trägårn' för att träffa Tim och Kenny, kul det med!

Idag har vi mest tagit det lugnt, och vi gjorde supergod fruktsallad till frukost, inte alls dumt ;)

Nu ska det redigeras lite bilder! See ya'll!


Just nu spelas:
Gun's n' Roses - Paradise city

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback