Lång dag!

image57Ja, dagen har varit lång, och snart är den äntligen slut! Gick upp hyfsat tidigt fast jag började sent, skulle kolla om en del till min klocka hade kommit, men det hade den ju såklart inte... Har väntat i över en månad nu, det känns tomt på armen utan min klocka!

Nåja, nu känner jag mig rätt nöjd trots allt, jag har druckit ett väldigt smaskigt te som jag fick av mamma i söndags, sött och bra :) Och så fick det allt bli några knäckemackor till också ;)

Sitter och funderar på om det inte snart är dags för en ny design... Jag har ju faktiskt stått ut med denna ett bra tag nu, men jag har inga idéer direkt... Det får bli när idétorkan är över helt enkelt!

Nu är det dags att gå och lägga sig däremot, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback