20-års party hos Jenny ikväll

Det börjar närma sig partaj!

Jag slutar fem, ska hem snabbt och:
- piffa till mig
- välja något snyggt att ha på mig (kan vara mission impossible, vet ALDRIG vad jag ska ha på mig!!)
- försöka klämma i mig något att äta (alltid bra att grunda med något som kan "suga upp alkoholen", haha, snefylla nej tack!)
- eventuellt blanda ihop Rosa Pantern i en pet-flaska
- lägga vinet på en snabb-kylning

Ja, det nog det hela! Hinner nog inte med så mkt mer ;)
En sak är säker i alla fall, det blir ingen utgång för min del ikväll, det eeeekar på mitt konto... ho-hooo?

Kommentarer
Postat av: syrran

Hehe jaaa... ekar gör det verkligen... Det är trist att vara av med alla pengar när inte ens halva månaden har gått!

2008-11-15 @ 13:32:04
Postat av: Madde

mm och ändå så lyckas jag ALLTID göra åt allting de första dagarna... konstigt det där :P haha!

men nu är det bara 10 dagar kvar till lön! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback