Fika!

Min och Åsas fika består till största delen av Geisha och annan god choklad.
Förbjudet, jag vet... Enligt mig själv ska jag inte äta så kallad "onyttig" choklad på veckorna, utan bara mörk choklad över 70%, som då ska vara "nyttig". Och jo, det är väl ´"nyttigt" också, det innehåller antioxidanter och ska vara bra även för hjärtat, men också där tror jag att det ska vara måttligt. Men jag har aldrig varit bra på det där med måttlighet...

Direkt när jag slutar kommer Sara och plockar upp mig, får se om vi ska sola eller ej, men huvudmålet är att vi ska ut till
min fasters butik i Sandared. Sara ska beställa bestick från danska märket Rosendahl, som för övrigt har grymt snygga grejer!
Får se om jag kanske plockar hem några snygga koppar med fat av Anna Kraitz idag med ;)

Kommentarer
Postat av: Em

åh, de där kopparna med anna är så söta ju! :)

verkar f.ö vara en mysig affär. kanske dags för en liten tripp dit ut! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback