Fredagen är den dagen som får en att orka...

Tänk om fredag inte hade funnits!
Det hade varit en katastrof för mig, för det är den enda anledningen att man orkar jobba de andra dagarna i veckan. Fredag har alltid varit en "helig" dag för mig, och även för min familj. Ända sedan jag var liten har vi alltid ätit tacos på just fredagar, och ätit ostbågar och polly efteråt.
Men det som är det allra bästa med fredagar är att man både kan ta det lugnt eller festa om man vill, det går lika bra vilket som!
En grej till är att det alltid blir en speciell "fredagskänsla" på jobbet. Alla är på glatt humör, och lite mer muppigt konstiga än vanligt.
Pricken över i:t hade varit om vi införde "färgdagar" på jobbet, precis som
Karin Olofsson gör! Hade vart grymt kul!

Nu är det snart läggdags, och imorgon bitti när jag vaknar är det fredag, gud va härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback