Jag ska öva på att bli realistisk

Jag har kommit fram till att jag inte är speciellt realistisk.
Om jag kommer på något som jag vill klara av eller fixa ska det helst ske på en gång.

Jag och Robban vill flytta till bostadsrätt. Nu.
Jag känner mig plufsig och vill börja träna. Nu.
Jag vill börja äta nyttigare mat. Nu.
Jag vill börja söka lite andra jobb. Nu.
Jag vill ta körkort. Nu.

Att göra allt detta på samma gång fungerar inte så himla bra. Jag är alldeles för stressad för mitt eget bästa. Och det sjuka är jag tänker på alla dessa saker varje dag, men har inte ens ork till hälften.
Så, nu har jag tagit beslutet att ta en sak i taget, och jag börjar med körkortet. (eller ja, jag har faktiskt hållt på ett tag, har till exempel halkan imorgon) Men jag ska i alla fall satsa helhjärtat på det!
Jag är faktiskt ingen jävla superwoman, även om jag vill tro det!
Wish me luck darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback