Mina knogar är röda...

Ja, jag såg det precis nu, att knogarna var röda allstå, inte så konstigt i och för sig med tanke på att jag var på Ki-box nu på kvällen. Det var grymt jobbigt! Och på tal om grymt så svettades jag som en gris... (haha) Och hur svettas en gris? Ungefär så som jag gjorde när passet var slut.
Nånting säger mig att jag kommer ha träningsvärk imorgon, kan verkligen inte förstå varför, *ähum*....

Imorgon är det fredag, den bästa dagen på hela veckan! *hoppar och studsar*
Jag ska springa runt och köpa lite grejer inför lördagen, blir en sväng till Systemet och till Knalleland. Har även börjat klura på vad jag ska ha på mig... Funderar på att köpa något nytt, frågan är bara vad...
Nåja, det blir väl med skridskorna bara det blir is, som farmor brukar säga.

Nu tänkte jag hälsa på John Blund! Natti!

Kommentarer
Postat av: Nina

haha, det var vad linus sa med men sen åt han glatt upp nästan alla :) Tänkte prova något nytt, annars brukar jag alltid köra på något med choklad.

Postat av: Nina

Vad ska du ha på dig förresten? Jag gillar ju att klä upp mig och vill alltid ha klänning eller nåt men nu börjare det ju bli lite små kallt ute så jag vet inte riktigt vad man ska köra på.. Detta ständiga problem!

2008-10-03 @ 12:49:22
URL: http://ninty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback