Riktig myskväll framför IDOL

Så här ser det ut när jag är ensam hemma och tittar på IDOL ;)


Kommentarer
Postat av: William

Men madde lilla sitter du där alldeles själv i mörkret. Det visste inte jag annars kunde jag och Terese tittat upp en liten kikelikik... men nu är ju klockan hela 20.53 så det orkar man inte, nu när vi ska partaja sönder imorn :) Men men jag sitter också själv här vid datorn för Terese skulle bara prata med grannen lite snabbt, a du vet! :( Hoppas vi kommer ha det kul imorn iaf... kramar på dig..

2008-10-31 @ 20:53:37
Postat av: offer

mafur lilla. får nästan lite dåligt samvete att ja inte pallra mej te dej :P ligger här i soffan börjar bli lite smått avdomnad av vinet :Phaha.. har tänt en brasa me. premiär för denna höste =)

2008-10-31 @ 21:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback