Tröttsam vecka!

Jag har verkligen åkt fram och tillbaka hela veckan. Det är nämligen så att jag har blivit ännu mer utlånad till sjukhusapoteket i Göteborg. Så jag har jobbat där två dagar denna veckan, idag och i måndags. Plus det har jag hunnit plugga en massa viktiga grejer och betat av lite andra viktiga grejer. ;)

Var och hälsade på mamma och pappa ïgår med bestämde mig precis när jag stod på busstorget och egentligen skulle ta bussen hem. "Vad fan ska jag göra hemma?" tänkte jag. Så jag ringde pappa och frågade om han kunde hämta mig vid bussen efter fem nån gång och det gick ju givetvis bra. Hundarna blev överlyckliga, och jag med. Gud vad dom gör mig glad!!
Jag hade köpt med mig stenugnsbakat bröd och chokladtryffel till mamma och pappa med, som dom blev väldigt glada över ;)

Nä, om jag ska orka med morgondagen måste jag fan lägga mig nu, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback