Äntligen rast!

Vilken dag!
Fast den har ändå varit helt okej... Vi har haft och göra hela dagen ända fram tills nu ungefär. Jag och Bodil har gjort en massa tråkiga grejer som ingen annan verkar vilja göra, typ inventerat och så.

Efter fyra (när jag har slutat) ska jag göra en hemlig grej igen, efter den hemliga grejen ska jag träffa Jenny och Åsa för en fika på Café Viskan. Ska bli riktigt mysigt! Jag kommer förmodligen vara hungrig som en gnu då med...
Då ska jag passa på att ta en cappuccino eller en latte, är riktigt sugen på det idag! Just nu får jag nöja mig med varm choklad, det är det enda som smakar okej här på jobbet, kaffet är verkligen SKIT! (tacka vet jag Sahlgrenska!)

Back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback