Förberedelser inför Idol

Om en halvtimma börjar Idol, och jag måste självklart vara väl förberedd ;) Jag älskar att äta kvällsmat framför teven, speciellt thé och knäckebröd. Fast ikväll blir det nog mozarella och tomat med basilika och olivolja, inte dumt det heller! ;)

Just nu sitter jag och funderar på morgondagen, (kom på att jag börjar 7!!) vilka slags kakor vi ska baka och så... Vi kom överens om kanelbullar, hallongrottor, någon typ av muffins och tårta (som Wille ska ha till sitt kalas på lördagen). Muffins. Jag tänkte ta med mig ett jättegott recept på "kladdkake-muffins" som man toppar med lite vit choklad, grymt gott! Sedan funderar jag att ta med mig ett recept på sådana där kakor med smarties/non-stop i, dom är ju himla goda (och fina!!) att bjuda på.
Har ni något mer bra förslag?

Nu har jag förresten lyckats beta av disken och "allmän" städning av köket på
listan också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback